Ráadásul még #lowcarb #keto is‼️
Vegán, Minden Mentes: Glutén-, Laktóz-, Olaj-, Szója-, Feldolgozott Cukormentes

Gondolatok…

🥥 Végre nem csak a receptben tudom használni a kókuszt, hanem tányérnak, már nagyon régen szerettem volna egy ilyet venni, s tegnap teljesen véletlen találkoztam vele egy árusnál ❤️


Recept

🍓Málnás Kendermagos 🥥Kókusz Smoothie

Recipe by NyPetiCourse: smoothie, vegan, raw, rawvegan, nyersvegán, nyerssmoothie, málna, kendermag, kókusz
Servings

1

servings
Prep time

10

minutes
Cooking time

1

minute
Calories

1200

kcal

Hozzávalók

  • Fél Kg Málna🍓 – Az egyik legalacsonyabb CH tartmú gyümölcs, Még ebben az 500g-ban is kb csak 20g cukor található, amit talán elnézhetünk, h feltöltsem a glycogen raktárakat egy jó legalább 36 órás böjt után.

  • Kb 100g Bébispenót🌱 – Elsődleges fehérjeforrás, mindig mindenbe tegyünk zöldeket. Véletlen se dőljetek be annak a bullsh*tnek, hogy “jaj magas az oxalate”, és stb bennük”, ezzel rettentik el az embereket, h a legegészségesebb leveles zöldeket véletlen megegyék, amik rendbehoznák… Igen magas bennük az olyan ásványianyagok tartalma, amiket nem képes felszívni a szervezet, de amit viszont igen az 100x több, mint az egyéb hulladék ételekben… Ami meg nem, az szépen keresztülmegy rajtunk probléma nélkül… Úgyh ezen gondolkodni egy percet sem érdemes…

  • Kb. ~50g hántolt kendermag – Omega-3-ak tömkelege, mint ahogy a következő aranylenmag is, többszörösen telítettlen zsírsavak áradata, hogy tiszta energiához tudjunk jutni a lehető leghamarabb❤️

  • Kb ~50g Arany Lenmag

  • Kb ~30g Dió

  • Kb ~20g Fenyőmag

  • A tetejét megszorjuk még egy kis kendermaggal és kókuszchipsel.

Elkészítési mód

  • Kéééész, csak össze kell turmixolni nagy sebességen 1 percre, hype ❤️

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük