HASZNÁLD AZ “NYPETI10OFF” KUPOKÓDOT ELSŐ VÁSÁRLÁSHOZ 10% KEDVEZMÉNYÉRT!

Üdv a blogon!📚 & 🌿VEGÁN kenyerek chipsek termékek 🥪boltjában!

🥗 Mit eszek mostanság minden nap?

Oszd meg, hogy másokhoz is eljusson

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: print
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: telegram

🌱 A mai post képe valószínűleg nem lesz annyira “szép”, mint az eddigiek, de egy rövid misét megér, és azzal a címmel szeretném illetni ezt az írásomat, hogy “mit eszek mostanság minden nap”

Egy havi vagy heti összefoglalónak is felfogható ez a cikk!

Gondolatok…

🌱 A képen itt kb egy vegyes salátát láttok.

Beszélhetünk kb a szokások kialakításáról is és az edzésekről is. 2-3 éve, amikor elkezdtem ezt az egész témát mindent akartam egyszerre, jó természetesen még most is akarok mindent egyszerre is, de lényeg a lényeg, hogy így nem maradtak meg a szokások. Szeretném elmesélni a jelenlegi elért kisebb sikeremet az edzésekben, lassan már 2 hónapja 1 napot sem hagytam ki, akármi van, akár fúj a szél, esik a hó, jég, akármi van, akkor is megyünk az edzőterembe💪 és kihozzuk a legjobbat a napból. Nekem ez jelenleg úgy néz ki, hogy heti 5 keményen súlyokkal és 2 amikor lightosabb cardio és kiegészítő testrészekre edzek.

Nah és a lényeg, hogy úgy érzem most már akármi történik, ezt nem tudom megszakítani és eljött az ideje, hogy ez annyira automatikus, hogy a figyelmemet másnak is tudom szentelni.

Jelenleg azon dolgozok, hogy egy legalább 10 perces yoga az alap legyen minden reggel.

🌱 Jövő évre megírtunk egy nagyon hosszú, megvalósítandó tervezett listát, talán a személyes saját részemet meg fogom osztani a következő hetekben, hogy mindenki tisztán lássa, hol és merre járunk! 

🌱 Van, aki azt mondja, hogy ne oszd meg senkivel sem a céljaidat álmaidat, mert akkor nem fognak valóra válni, én pedig azt mondom, ha nem teszed közzé, hogy mit akarsz / szeretnél, akkor csak a saját életedet nehezíted meg, ugyanis lehetetlenné teszed, hogy olyan személyek találjanak meg, akikkel valódi csodákat fogtok tudni véghez vinni, akikkel közösen tudjátok előre “tolni”.

Hadd zárjam ezt a bekezdést, ezzel az idézettel, amin sokat meditáltam a napokban, “Az 5 legjobb barátod átlaga vagy te” – Vagy valahogy így hangozna magyarul, de mindenki érti a lényeget, pontosan azok vagyunk, akikkel körülvesszük magunkat.

Ezért is fontos, amikor “szintet lépünk”, hogy ne érezzük egy percig se magunkat úgy, hogy “én nem tartozok ide” és nem tudok mit hozzátenni ezekhez az új emberekhez és stb… még egy gondolat / idézet “pontosan ott tartunk, ahol kell” tehát mindig okkal történik az adott helyzet és azt kell megoldanunk!

Merjünk cselekedni és lépni!

🌱 Az eredeti bekezdést szerettem volna felvezetésnek hozni, hogy az edzések után milyen tápanyagokkal kamatoztatom a befektetett energiákat, mert az egy remek dolog, hogy elmegyünk edzeni, az kb 1 óra a 24 ből, és pontosan csak annyit ér, ahogy  törődünk magunkkal a maradék 23-ban!

🌱 Beszéljünk végre a kajáról, ezekben a téli napokban, amikor kb 1 darab napsugarat sem kapunk, amit meg talán mégis, azt is olyan alacsony beesési szögben, hogy sajnos sokat nem ér. Szeretem a D vitamin szintemet a maxon tartani, ezt majdnem minden nap 1kg gombával teszem meg, ami már magában 30g+ fehérje forrásként is működik amúgy, tehát senki sem mondhatja, hogy “Honnan van elegendő fehérjéd?” és hasonló kérdések… 😀 – Tehát gombácskák, az elmúlt hetekben, nagyon sok postban bővebben kifejtettem már, úgyhogy most nem fogok részletesebben belemenni. Instagrammon tekerjetek vissza, volt egy post a múlt héten kifejezetten a shiitake gombáról például.

🌱 A post borítóképe egy bonsai fa lesz, amit a kedvesemnek adtam karácsonyra ajándékba, és 2 elefánt, amit én kaptam. Nagyon szeretem az elefántokat 🐘 🥰 – de ezt csak azért mondom, hogyha jobbra tekeritek a post képeit, akkor előjön ez a saláta, amit szintén a napokban fotóztam, egy ilyen átlagos edzés utáni főétkezésemről, amiben majdnem minden olyan optimálisan lett összerakva, hogy megért egy képet.

🌱 A gombákat már kiveséztem, jöjjenek a leveles zöldek. Sikerült még ezekben a hideg napokban is friss bok choyt találnom a termelőimnél és azt aprítottam / kockáztam fel, hogy a napi leveles zöldecskék 💚 is meglegyenek. 

🍅 Láthatunk még pár szem paradicsomot, nem vagyok annyira a “fan”-ja a paradicsomnak, mert relative kevés tápanyagot tartalmaz és ugye “veggie like fruit” azaz zöldségekhez hasonló gyümölcs, de azért természetesen elmegy, sokkal jobbak a lila és fekete paradicsomok, mint ezek a felfújt vizes pirosak. Ha egy mód van rá válasszuk azokat, ezekről is volt már egy hosszabb regény, és még a pizzás kenyerem prémium opcióinak is bevezettem, hogy ilyen lila csodás paradicsomokból lehessen kérni.

🌶 Ami szerintem kicsit elbújt a képen, a sok zöldség alatt, az a pirospaprika, hasonló filozófia igaz rá, mint a paradicsomra, ezért nem is húzom vele az időt, lassan már így is egy könyvet írhatnék, amilyen hosszú lesz ez a cikk. Btw, akkor megsúgom a januári tervek egyike, mindenképpen az, hogy befejezzem a receptkönyvemet. Legyetek türelmesek, érkezik minden időben, a sok sok csomag mellett is. Tudom, az e-mailek 📮 megválaszolása mostanság elmaradt kicsit, annyi levelet kaptam, hogy majdhogynem lehetetlen lenne. Ha valakinek sürgős a csomagja, vagy bármi kérdése van, kérlek keressetek telefonon, vagy ugyanitt SMS-ben, a telefonszámom minden platformon elérhető, ezért külön nem fogom ide is leírni.

🌱 Egyszer csak végére érek, hogy mit láthatunk ebben a tálban, a következő nagy összetevő az a a fenyőmag, jó tudom extrémen drága meg minden, de nem is kell túlzásba vinni, akár napi 1-2 kanál azaz 10-20g aminek az ára kijön 200-300 Ft-ra is nagyban elősegítheti az élettani folyamatokat a testben. Az egyik legmagasabb telítetlen zsírtartalommal rendelkezik a magok közül, ezért sokkal könnyebben emészthető, puhább, alig pár rágásra már a szájban majdnem vajjá válik, amit amúgy nagyon szeretek a turmixgépben is készíteni, a másik ilyen a makadámdió, szintén hasonló zsír %-okkal bír, mint a fenyő.

Mindemellett a fenyőmag fehérjékben is kimagasló a többi maghoz képest. 💪

🌱 Fűszereknek, egy kevés sót, oregánót, fekete borsot, kakukkfüvet, bazsalikomot szoktam használni majdnem mindenhez.

Néha készítek egy kis paradicsom szószt is a gombácskákhoz, vagy ezekhez a zöld levelesekhez, hogy még finomabb legyen a vacsi és én egy életre boldognak érzem magam egyből!

Friss újhagymát, lilahagymát, fokhagymát is fel lehet kockázni kicsire, vagy a szószunkba leturmixolni, hogy ezeknek az egyedi jó tulajdonságát se hagyjuk ki.

Törekszek ugye a “napi 12-re”,  vagy a napi tucatra, nem tudom hogy fordították magyarra, de szerintem mindenki tudja miről beszélek.

🌱 Néha megszórom ezt a salátát még egy kis őrölt arany lenmaggal vagy chiamaggal, vagy 1-2 kenyérkét hozzáteszek, amikben már szintén van egy csomó lenmag, tehát nem kell külön és simán összejön 100g+ fehérje egy étkezésből, ami kb az egész napra fedez mindent. Persze előtte még vannak a kis elixírjeim az és utána is egy kis desszert főként bogyós gyümölcsökkel, de ezekről egy másik postban fogok mesélni, most a fő téma a “főétkezés volt”, azokon belül is a leveles zöldek és a gombák, ezeket ne hagyjuk ki ezekben a téli napokban sohasem!

🌱 Jelenleg ennyi volt bennem, ez egy kis heti, azaz akár havi összefoglalónak is elmegy, és egy kis általános információ, hogy mire figyeljünk, amikor összeállítjuk a napi főételünket! ❤️


🥳 * ÚJÉVI AKCIÓK 25% mindenből! – Tárazz be januárra, hogy valóban egészségesen indulhasson az év! 🥰Használd a “NYERS2022” Kuponkódot a webshopban * 👉 https://nypeti.hu/shop/ 🛒 🎉

Javította: @moni.varadi

Ne maradj le a legújabb receptekről!🫐

Iratkozz fel a hírlevélre!👇

    További Cikkek & Receptek, Érdekességek

    Desszertek

    🥑 Avokádó Zöld Smoothie

    A mai recept szintén szuper egyszerű lesz, alig pár fő összetevő és már kész is, ami azért nálam “ritkaság”, még mindig szeretem az egész konyhát beletenni majdnem minden ételbe, amit készítek, hogy a maximális tápanyagokat kihozzuk belőle! 🌱

    Vélemény, hozzászólás?

    Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

    Szeretnél még hasonló teljes recepteket🥗, blog cikkeket📝, útmutatókat, videókat🎬 és a “határ a csillagos ég✨” látni minden nap?

    Ha igen, itt tudod támogatni munkámat. 👇

    Közvetlen banki átutalás

    ERSTE BANK
    11600006-00000000-97592101
    Név: Nyergesy Péter
    IBAN: HU60116000060000000097592101
    BIC: GIBAHUHBXXX

    PayPal Támogatás

    Kattints a Donate gombra itt.

    Támogass Kriptovalutával

    Az egész online boltban is elfogadjunk fizetőeszközként!

    Szeretnél finomakat enni gyorsan és egészségesen?

    Látogass el a webshopba még ma!

    🎁Ajándék ebook emailben!

    Iratkozz fel a hírlevélre vagy jelentkezz be a fiókodba

    és máris a tiéd az 5 legfontosabb “tanács és tévhit az egészséges 🫒Vegán testépítésről” ajándékba💪

    Ingyenes receptekkel!

    vagy

    A teljes tartalom megtekintéséhez